Webdesign

Aktivace a nastavení Multisite ve WordPressu

11. listopadu 2019

Redakční systém WordPress má již řadu let (od verze 3.0 vestavěnou) funkci Multisite, která umožňuje prostřednictvím jedné instalace vytvořit tzv. síť webů. Do jedné administrace je tak sdruženo více stránek,

Vytvořte si s Logasterem za několik minut logo pro vaše webové stránky nebo startup

5. února 2018

Loga jsou velmi důležitá pro jakoukoliv firmu, ať už malou nebo velkou. Ukazují totiž ochrannou známku vaší společnosti a vaše společnost je díky logu na trhu viditelnější. Design loga pro

Jak se vlastně tvoří web a proč stojí víc, než čekáme?

25. května 2017

Téměř každý, kdo měl co dočinění s podnikáním si prošel tvorbou webu svépomocí nebo známým, který jej vytvořil za minimální prostředky. Ano, to je zcela v pořádku. Ale ruku na srdce, komu

12 UX pouček pro webdesignery

18. ledna 2017

Uživatelská přívětivost je velmi široký pojem, který se často na poradách spojuje a zaměňuje s uživatelským rozhraním. Hlavně se diskutuje o tom, zda jsou stejné, či nikoliv. Toto zmatení pravděpodobně způsobilo

Obstojí nový design webu ve zkoušce času?

9. listopadu 2016

V roce 2016 slavím dvacáté výročí svého působení jako webový designér. Přestože je děsivé si uvědomit, kolik času strašně rychle uteklo a je nenávratně pryč. Stejně hrůzné je pomyslet na weby,

4 přednosti webu, který prošel A/B testováním

3. listopadu 2016

A/B testováním (také se používá název split testy) se obvykle prověřují různé elementy webu s cílem vylepšit jejich efektivitu a nějakým měřitelným způsobem toto zlepšení prokázat. Designéři však bohužel často A/B testování

Nikdy nezveřejňujte design, který jste neotestovali na uživatelích

6. října 2016

Není těžké najít UX designéra, který vás sekýruje, abyste své návrhy testovali se skutečnými uživateli. Potíž je v tom, že neumíme dost dobře vysvětlit, proč byste měli testovat s uživateli (nebo jak

Čtení myšlenek: psychologie v UX designu

5. září 2016

Pokud bychom shromáždili do jedné místnosti stovku designérů a ptali se jednoho po druhém, jak přistupují k UX designu, získali bychom přibližně sto různých odpovědí. Je slovo do pranice to připustit,

Smysluplné CSS: stylujte, jak se má

15. srpna 2016

V současné době máme svět smysluplného značkování přímo před sebou, stačí po něm sáhnout. HTML5 zavedl novou přepychovou sadu sémanticky smysluplných elementů a atributů, ARIA definovala celou dodatečnou platformu, jak popisovat

Weboví designeři, neohrnujte nos nad redakčními systémy

7. července 2016

Připadá mi neuvěřitelné, kolik webových designérů stále ještě ohrnuje nos nad redakčními systémy, které jsou postaveny na šablonách (jako jsou inPage, Squarespace, Wix nebo Webydo). Pozdvihání obočí, naduté pošklebování, výbuchy

11 tipů jak vybudovat portfolio jako freelancer

21. června 2016

Jakmile jsem se naučila kódovat a začala hledat nějaké projekty webového designu, na nichž bych mohla pracovat nezávisle, na volné noze, připadala jsem si, jako bych se ocitla v Hlavě 22.

Udělejte pořádek na webu a zvyšte jeho konverze

16. června 2016

Když navrhujeme weby, děláme to proto, abychom vyslali svému publiku nějaké poselství. Jednou z nejtěžších překážek, kterou musíme často překonávat, aby se toto poselství skutečně dostalo k našim návštěvníkům, je nepořádek na

Průvodce prototypováním pro začátečníky

12. května 2016

Prototypování, jako pojetí, existovalo už před Internetem. Lidé, kteří vyvíjeli nějaký nový fyzický produkt, obvykle nejprve tu věc sestavili a přesvědčovali se, zda funguje tak, jak si to představovali. První

Jak zdarma otestovat použitelnost webu a aplikací?

26. dubna 2016

Testování použitelnosti bývá jednou z těch věcí, které designéři prakticky „opomíjejí“. Proč? Zkusme na to přijít. Testovat použitelnost tak, jak se to obvykle dělává, stojí peníze. Je třeba uskutečnit nějaká interview,

15 typů gest uživatelů na mobilních zařízeních

20. dubna 2016

S tím, jak v současnosti stále víc uživatelů volí jako svou platformu mobil, stávají se gesta významnějšími než kdykoli dříve. Uživatelé příliš nepřemýšlejí o těchto drobných akcích umožňujících interakci s mobilním zařízením, protože

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 7