Webdesign

Nikdy nezveřejňujte design, který jste neotestovali na uživatelích

6. října 2016

Není těžké najít UX designéra, který vás sekýruje, abyste své návrhy testovali se skutečnými uživateli. Potíž je v tom, že neumíme dost dobře vysvětlit, proč byste měli testovat s uživateli (nebo jak

Čtení myšlenek: psychologie v UX designu

5. září 2016

Pokud bychom shromáždili do jedné místnosti stovku designérů a ptali se jednoho po druhém, jak přistupují k UX designu, získali bychom přibližně sto různých odpovědí. Je slovo do pranice to připustit,

Smysluplné CSS: stylujte, jak se má

15. srpna 2016

V současné době máme svět smysluplného značkování přímo před sebou, stačí po něm sáhnout. HTML5 zavedl novou přepychovou sadu sémanticky smysluplných elementů a atributů, ARIA definovala celou dodatečnou platformu, jak popisovat

Weboví designeři, neohrnujte nos nad redakčními systémy

7. července 2016

Připadá mi neuvěřitelné, kolik webových designérů stále ještě ohrnuje nos nad redakčními systémy, které jsou postaveny na šablonách (jako jsou inPage, Squarespace, Wix nebo Webydo). Pozdvihání obočí, naduté pošklebování, výbuchy

11 tipů jak vybudovat portfolio jako freelancer

21. června 2016

Jakmile jsem se naučila kódovat a začala hledat nějaké projekty webového designu, na nichž bych mohla pracovat nezávisle, na volné noze, připadala jsem si, jako bych se ocitla v Hlavě 22.

Udělejte pořádek na webu a zvyšte jeho konverze

16. června 2016

Když navrhujeme weby, děláme to proto, abychom vyslali svému publiku nějaké poselství. Jednou z nejtěžších překážek, kterou musíme často překonávat, aby se toto poselství skutečně dostalo k našim návštěvníkům, je nepořádek na

Průvodce prototypováním pro začátečníky

12. května 2016

Prototypování, jako pojetí, existovalo už před Internetem. Lidé, kteří vyvíjeli nějaký nový fyzický produkt, obvykle nejprve tu věc sestavili a přesvědčovali se, zda funguje tak, jak si to představovali. První

Jak zdarma otestovat použitelnost webu a aplikací?

26. dubna 2016

Testování použitelnosti bývá jednou z těch věcí, které designéři prakticky „opomíjejí“. Proč? Zkusme na to přijít. Testovat použitelnost tak, jak se to obvykle dělává, stojí peníze. Je třeba uskutečnit nějaká interview,

15 typů gest uživatelů na mobilních zařízeních

20. dubna 2016

S tím, jak v současnosti stále víc uživatelů volí jako svou platformu mobil, stávají se gesta významnějšími než kdykoli dříve. Uživatelé příliš nepřemýšlejí o těchto drobných akcích umožňujících interakci s mobilním zařízením, protože

9 hlavních designérských trendů eCommerce v roce 2016

15. dubna 2016

V současném překotně se měnícím světě obchodování na internetu je predikovat budoucnost výzvou pro každého webového designéra. Co je dnes nové, může už zítra být staromódní! Chcete-li doručovat zákazníkům plynulé, ničím

Jak pomalý web je v roce 2016 už příliš pomalý?

8. dubna 2016

Prověřovali jste v poslední době rychlost svého webu? Dávno již tomu, v roce 2011, vedl Geoff Kenyon studii, ve které určil standardy, jimiž lze porovnávat rychlost webu oproti celému zbývajícímu Webu: pokud

Míchání barev pro web se Sass

25. února 2016

Barvy jsou jednou z nejmocnějších komponent umění a designu. S jejich pomocí ovlivňujeme náladu, vytváříme prostředí a vyprávíme příběh. Způsob, jakým přemýšlíme o barvách, změnil už před 125 lety významný impresionistický malíř

Ergonomie pro UX: Jak vlastně uživatelé drží mobilní přístroje?

18. února 2016

Kam se na zařízení kladou ruce a prsty? Dáváme prvky v responzivním designu opravdu na správné místo? Pojďte se podívat na několik pohledů jak uživatelé svá mobilní zařízení drží a ovládají.

UX design: Co od něj vlastně uživatelé očekávají?

11. února 2016

Ať už se angažujete v online byznysu jakéhokoli druhu, velmi pravděpodobně jste se už setkali s tím, jak se používá i zneužívá termín UX Design. Patrně jste už vyslechli pokusy mnoha lidí

5 způsobů, které designérovi zařídí vyhazov

9. února 2016

Převážná část webových designérů jsou perfektní profesionálové, kteří usilují ze všech sil co nejlépe uspokojit své klienty a poskytovat jim vynikající služby. Jsou to designéři oprávněně hrdí na svou práci,

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 7